Naar Tummel Valley park

18 augustus 2014 - Tummel Bridge, Verenigd Koninkrijk

Forth Railway Bridge    Kelpies    Wallace monument    Vandaag verlaten we Setton Sands. Dus vroeg op omdat er onderweg veel op het programma staat. Snel alles in de auto en op naar de eerste stop Forth Railway Bridge. Nadat we deze veel op de foto hadden gezet zijn we door gereden naar Falkirk waar we de Kelpies grote paarden hoofden van de buiten en binnenkant op de foto hadden gezet. En een rondleiding hebben gehad van een erg  enthousiaste gids.   dan snel door naar Bannockburn Battlefield sheritage waar we een bezoek aan een monument hebben gebracht en een 3D film hebben gezien. Daarna hebben we nog snel een foto genomen van Wallace monument. Daarna moesten heel snel door rijden om op het volgende park te komen. Om 1905 rijden we Tummel Valley park een ruim uur te laat op. Nog net voordat ze de receptie wilde sluiten. We hebben dit keer een ruimere caravan waar we erg blij mee zijn. Alleen er was geen afzuigkap erg leuk want tijdens het koken ging het brandalarm af. Dus met de deur open gekookt.